utorok 23. februára 2016

Svetloružové

Keď mi manželov bratranec Kajo priniesol hyacinty, nevedel akej budú farby. Podľa cibuliek bolo jasné, že to bude fialová, cyklámenová alebo ružová. Dnes už to viem presne, pretože celý dom rozžiarila svetloružová farba. 
Vonné sviečky majú momentálne pauzu, pretože opojná vôňa hyacintov prevoniava celý dom.
Biele vysoké ruže od manžela dostali radikálny rez do malej vázičky v tvare rozbitého vajíčka. 
V spojení s gypsomilkou vyzerajú veľmi nežne. 
Ďakujem Vám za návštevu a milé komentáre.

Pekný deň
Andrea






www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz

11 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, jedním slovem překrásné. Úplně si dokážu představit to vonné opojení hyacintů. Mám pouze jeden v kuchyni a mohu potvrdit, že nic nedokáže tuto vůni překonat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, nádhera .. a té vůně.
    Moc jsem se těšila na Tvé fotečky hyacintů.
    Já jsem si letos koupila poprvé žlutý,
    tak jsem zvědavá jestli bude žlutý.

    .. měj se pěkně .. Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nadherne kvety, opravd moc, tesila jsem se, az se tu obejvi:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koľko nádhery!!! Až cítim tú vôňu :) :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím,krása ta vůně♥ musí být intenzivní....Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá ružová by teraz zapadla aj do môjho interiéru ... nevymeníš za biele? Tie mám zase ja.

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá ružová by teraz zapadla aj do môjho interiéru ... nevymeníš za biele? Tie mám zase ja.

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, je to nádhera, ale té vůně by i na mě bylo až moc :o)
    Růže, to je něha sama.
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, nádhera .... moc krásné fotky !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Po dlhšom čase som opäť zavítala na tvoj blog, milá Andrejka, a máte to doma veľmi krásne. S fotiek ide skvelá pohoda a čistota. Len tak ďalej, teším sa na ďalšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...