streda 3. októbra 2012

Tekvičky

Od mojej perfektnej krajčírky Moniky som dostala tri plné tašky zbytkov látok, ktoré sa vyhadzujú. Ja ich využijem na výrobu rôznych drobností. Včera večer som rozmýšľala čo si začnem robiť. Háčkovať som nemala chuť, tak som si priniesla zbytky látok, ktoré mám roztriedené podľa farieb a začala som vyberať kombinácie. Z látky som si vystrihla kruh, ktorý som ručne dokola nastehovala, stiahla, vyplnila dutým vláknom a pridala stopku. Čiže žiadna veda, žiadny šijací stroj. A vznikli tieto štyri tekvičky...
Pekný deň
Andrea

19 komentárov:

  1. No, šikovná prácička a bez stroja. Andrejka, zvolila si pekné farby.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tekvičky vyzerajú luxusne, majú šmrnc! pekný deň, natália

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrei,tak ty jsou,takove skoro shabby,protoze podobne,akorat ze sametove latky jsem videla tusim,ze na blogu u Rachel.Moc se me libi sladene latky a i to,ze jsou jemne leskle,i kdyz ja by jsem brala matne.Krasa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, zrovna dnes som sa túlala po Pinterest a tiež som tam objavila sametové a veľmi sa mi páčili. Doma mám asi farby zbytkov sametu, tak sa chystám vyskúšať. Andrea

      Odstrániť
  4. Krásný, jako všechno na tvém blogu. Chodím se sem kochat. Je v tom taková příjemná čistota a jednoduchost. Přesně to, co u nás nějak nefunguje :-) Všude spousta barev a nepořádku :-)
    Ale zrovna tykvičky by mohli fungovat i u nás, jen v jiných odstínech :-)
    Takže děkuju za inspiraci a přeju pěkný den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne a jemnučké !
    Podarilo sa ti to perfektne nafotiť ...
    no a sú to moje srdcové farby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak tyhle tykvičky se moooc povedly!Jsou v moc pěkných barvičkách!
    Děkuji za návod.
    Hezký den.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ty jsou dokonalé !
    A přitom tak jednoduché, asi se také inspiruji;-)
    Díky moc !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko písni mi prosím meilík,ja ti návod na budík-jak ho dělám já napíšu:-)Hezký den

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdravím Andrejko,dýničky se Ti moc povedly.Viděla jsem je na zahraničním blogu a moc se mi líbily.
    Máš nádherné fotky a úžasný šál s hvězdami:)!!!!
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, jsou perfektní! jestli vyjde čas, budu se trochu opičit, můžu?
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, tak ty tedy jsou parádní!
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Júúúúúú...Andrejko, ty jsou parádní, moc se ti povedly. Pa pa a hezký večer, Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, tykvičky se moc povedly. V jednoduchosti je krása...hezký večer! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko josu rozkošné a v nádherných barvách-já mám takový návod uložený v počítači a zrovna včera mi také kamarádka donesla zbytky látekještě že ty hodné kamarádky máme že :-))-tak se do nich pustím-úplně jsi mě navndila:-)Krásný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejka, uf-uf tie sú krásne. Veľmi sa mi páči kombinácia
    farieb (:-nikomu sa kombinuje, keď má tri plné tašky látok-:). Pani fotografka, fotky sú na jednotku.
    To staré okno si nemala ani ukazovať, júúúúúúúúj ako Ti závidím.
    Andrejka na mojom blogu máš srdiečko.
    Páááááá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné tekvičky...sa veľmi podarili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Andrejka, tekvicky vyzeraju fakt uzasne, tak luxusne, super!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...