štvrtok 23. februára 2012

Bylinkový čaj

Včera večer nám prestala z ničoho nič tiecť voda (máme vlastnú studňu). Celú noc som nespala a snívali sa mi divotvorné sny o tom ako to vyriešime, asi nám vyschla studňa, ako tu budeme žiť bez vody, budeme sa musieť odsťahovať a podobne. Ráno som volala majstrovi a ten prišiel, pozrel a opravil. Takže žiadny katastrofický scenár sa nekonal. Keď sme zažehnali stratu vody, z ničoho nič sa prevrátila váza s mojim krásnym bielym amarylisom. Bohužiaľ tretí nerozvinutý kvet to už nerozchodí.
Dala som si veľkú šálku bylinkového čaju na upokojenie a skúsila som po prvý krát vajce servítkovou technikou. Verím, že zajtra bude krajší deň...



 Prajem Vám len samé pekné dni
Andrea

5 komentárov:

  1. Veru, občas sa rôzne nepríjemnosti sypú jedna za druhou. Dakedy to fakt nemá konca.
    Vajko je krásne ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, tak z takej krásnej šálky musí byť čaj vynikajúci, A kde si ju kúpila, je krásna? Som rada, že vodička opäť tečie a amarylis rozkvitne o rok, neboj sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka určitě bude líp,víš,jak se to říká-jednou nahoře,jednou dole:-)Vajíčko je moc hezounké!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No stavaju sa aj take veci, ale hlavne, ze uz je lepsie. Vajicko je krasne :) Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné něžné fotky...klidný páteční den...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...