pondelok 2. januára 2012

Kornútky

Dnes som mala chuť niečo tvoriť a Sandra mala na svojom blogu http://sandramaison.blogspot.com/ návod ako vyrobiť krásne kornútky. Tak som to vyskúšala. Sandrine kornútky sú každý ako jeden, tie moje majú každý svoju veľkosť a hrúbku, ale ja sa to naučím....












Andrea


4 komentáre:

  1. Vydarili sa ti perfektne, ja som si pomohla servítkami :)
    Pa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú krásne ... v jedinečnosti je krása, veď o tom je ručná práca ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aďka krásny blog a ešte krajšie fotky. Tvoje renovácie sú neskutočné, si veľká šikulka. Rada sa budem vracať. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeeee :-))) Ty jsou přenádhernéééé!!!! Neboj, moje jsou taky každý jinak veliký, ale to vůbec nevadí, je to právě jedinečné! Mám velkou radost, že jsi u mě našla inspiraci a tvoje kornoutky jsou opravdu překrásné a vkusné :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...